Telespectatorii emisiunii ”Românii au Talent” au avut parte de încă o surpriză în ediția de vineri seară – a XIII-a -, continuând seria spectacolelor fără incitantul și așteptatul… Golden Buzz. Și mulți s-au întrebat de ce nu a existat, nici de data aceasta, momentul special în care unul dintre concurenți este recompensat de jurați pentru prestația sa cu un asemenea ”premiu” râvnit”.
Explicația este foarte simplă, iar reprezentanții Pro TV par a fi făcut o gafă media. Aceasta a fost a patra ediție consecutivă în care Golden Buzz-ul a lipsit din show, ceea ce duce, firește, la pierderea unui moment care aduce nu numai emoție, ci și audiență. Pe parcursul sezonului ”Românii au Talent” pot fi acordate, conform regulamentului, maxim 10 Golden Buzz-uri – câte 2 de fiecare jurat și 2 oferite de Pavel Bartoș și Smiley. Numai că acestea au fost date în primele… 9 ediții, câte 2 Golden Buzz-uri în prima ediție, apoi câte unul în celelalte 9 ediții ale emisiunii.
Astfel, Golden Buzz-urile s-au terminat, fiind comprimate în edițiile 1-9, iar absența lor știrbește din farmecul emisiunii și, firește, duce la o scădere a ratingului.
(CITEȘTE ȘI: ROMÂNII AU TALENT. POVESTEA CUTREMURĂTOARE A CONCURENTULUI CARE A VRUT SĂ SE SINUCIDĂ: ”DUPĂ CE AM…” VIDEO)
Potrivit paginademedia.ro, în mod estimativ, din reclamele difuzate pe timpul emisiunii ”Românii au Talent”, Pro TV a câștigat câteva milioane de euro. Încasările au fost suplimentate cu un milion de euro și datorită edițiilor difuzate în reluare, a doua zi. Totalul încasărilor pe care le-a avut postul de televiziune au fost de aproximativ 3,5 milioane de euro.
S-au încheiat, în același timp, și parteneriate. Din totalul sumelor primite, aproximativ 2,7-2,8 milioane de euro le-au revenit din reclamele difuzate pe parcursul edițiilor ”Românii au Talent” din serile de vineri, în prime-time.