Show-ul Românii au Talent și-a zdrobit adversarii la audiețele din luna martie. Cine sunt învinșii

Autor: T.S
Publicat: 09/04/2020 | 17:58
Show-ul Românii au Talent și-a zdrobit adversarii la audiețele din luna martie. Cine sunt învinșii

Românii au Talent și Acces Direct, două producții diametral opuse, au fost cele mai urmărite show-uri de divertisment, în martie.

Astfel, show-ul de la ProTV a fost lider absolut de audiențe și a înregistrat o creștere considerabilă comparativ cu luna februarie, obținând o medie o medie de 3,1 milioane de privitori în martie, față de 2,8 milioane în februarie, scrie PaginadeMedia.

Pe cealaltă parte a baricadei, Acces Direct este pentru a doua luna la rând cea mai urmărită emisiune la nivelul întregii țări și la orașe. Cifrele sunt puțin mai mici decât cele din martie, însă „Serialul Vulpița” încă prinde, dar nu la tineri.

Emisiunea prezentată de Mirela Vaida nu e atât de populară și pe segmentul comercial, unde se regăsește abia pe locul șase.

Asia Express este producția care ocupă locul secund pe comercial. Show-ul ocupă poziția a treia în topul național și cel urban.

Iată audiențele principalelor emisiuni de divertisment în luna martie 2020

La nivel național show-ul Românii au talent, prezentat de Smiley și Pavel Bartoș, este liderul încontestabil în topul audiențelor.

În martie, emisiunea a înregistrat cifre în creștere, mai exact 3,1 milioane de telespectatori în medie, față 2,8 milioane, cât a înregistrat în februarie.

Acces Direct ocupă locul al doilea în toată țara și în martie. Cifrele sunt mai mici, comparativ cu cele pe care le avea în februarie. Însă sunt cifre foarte mari. A numărat aproxiamativ 1,8 milioane de telespectatori în medie.

Pe locurile doi și trei s-au clasat tot două show-uri ale Antenei 1 – Asia Express (1,4 milioane de privitori în medie) și iUmor (1,2 milioane de telespectatori în medie).

În afară de emisiunea de talent, Pro TV mai are un singur produs clasat în primele cinci la nivel national – Gospodar fără pereche, cu Geanina Ilieș. Producția a scos 1,2 milioane de telespectatori, în medie.

Kanal D a are un singur show cu audiențe care au sărit de un milion de telespectatori. Este vorba despre Survivor, clasat pe locul șase, cu 1,1 milioane de privitori.

Audiențele în mediul urban

La oraș emisiunea Românii au Talent a rămas lider și în mediul urban. A înregistrat o medie de 1,6 milioane de telespectatori, în medie, în luna martie.

Show-ul jurizat de Andra, Mihai Petre, Andi Moisescu și Florin Călinescu a crescut față de luna februarie, arată datele de audiență.

Locul secund a fost ocupat și la orașe de Acces direct, de la Antena 1. Emisiunea prezentată de Mirela Vaida a fost urmărită de 770.000 de persoane de la orașe. Cifrele au fost constante de la o lună la alta.

Podiumul a fost completat de Asia Express, show prezentat de Gina Pistol. Emisiunea, difuzată în prime time, a avut audiențe aproape cât Acces direct (emisiune de după amiază), aproximativ 760.000 de privitori din mediul urban.

Pe locul patru la orașe regăsim o producție Pro TV – Ce spun românii, cu Cabral. Show-ul a scos, în medie, audiențe de 640.000 de persoane.

Locul cinci este ocupat de iUmor de la Antena 1 (613.000 de privitori), iar pe șase s-a clasat Imperiul Leilor de la Pro TV (604.000 de persoane).

Gospodar fără pereche, tot de la Pro TV, a coborât pe locul șapte în mediul urban, cu 550.000 de urmăritori.

Clasametul la comercial

La fel ca și în situațiile de mai sus, tinerii au pus pe primul loc, în martie, tot Româmnii au talent. Show-ul de talente de la Pro TV a avut o audiență de peste 670.000 de telespectatori, în medie, în martie.

Pe publicul comercial Acces Direct a pierdut locul doi. S-a regăsit în top abia pe șase, cu o medie de 220.000 de telespectatori în medie. Aceeași tendință a urmat și în februarie, când era sus în toată țara și la orașe, dat pe locul șase pe comercial. Mai mult decât atât și cifrele sunt la fel.

În martie, locul doi pe comercial este ocupat de show-ul Asia Express de la Antena 1. Emisiunea prezentată de Gina Pistol a înregistrat o medie de 400.000 de telespectatori.

Locul trei este ocupat de o producție Pro TV. Este vorba despre emisiunea cu antreprenori Imperiul Leilor (cea care a fost și suspendată din cauza pandemiei). A fost urmărită de 370.000 de telespectatori, în medie.

iUmor (308.000) și Gospodar fără pereche (276.000) ocupă locurile patru și cinci.

Citește și...