Acasă » Știri » Supermarketul care a impus o taxă de 12 euro pentru a intra în el. Cine a luat această decizie aberantă

Supermarketul care a impus o taxă de 12 euro pentru a intra în el. Cine a luat această decizie aberantă

De: Irina Rasoveanu 11/03/2025 | 21:05
Decizie surprinzătoare pentru un supermarket/ Sursa foto: Pixabay

Un supermarket cunoscut a impus o taxă de 12 euro pentru a intra în el. În ultimii ani, au fost aplicate diverse tehnici de marketing în ceea ce privește această ramură pentru a anticipa preferințele clienților și a stimula consumul. Totuși, unii oameni nu văd această decizie cu ochi buni și o consideră aberantă. Află, în articol, toate detaliile!

Șefii anumitor supermarketuri au încercat diverse tehnici pentru a încuraja oamenii să facă mai multe cumpărături și pentru a atrage mai mult profit. Printre acestea se numără muzica ambientală, iluminatul strategic, decorul sau poziționarea produselor pe rafturi. Recent, un magazin mare a venit cu o altă idee pe care multe persoane nu au înțeles-o.

Citește și: Produsul de 1,49 lei pe care Lidl îl bagă la promoție începând de luni, 10 martie 2025. Românii îl adoră!

Ce supermarket a impus o taxă de 12 euro pentru a intra în el

Lanțul de supermarketuri ALDI din Marea Britanie a venit cu o idee inovativă, potrivit presei spaniole. Reprezentanții magazinelor au decis să perceapă o taxă de 10 lire, adică 12 euro, pentru a accesa produsele lor.

Totuși, multe persoane nu au înțeles cum funcționează această inițiativă. Ei bine, ALDI solicită acest depozit clienților care doresc să intre în magazinul său fără case de marcat din Greenwich, potrivit portalului specializat The Grocer.

Banii sunt blocați pe cardul de plată înainte de a trece de poarta de acces, însă clienții nu trebuie să își facă griji. La ieșire, suma se restituie sau se scade din valoare cumpărăturilor. În cazul în care produsele valorează mai puțin de 10 lire sau clientul nu achiziționează nimic, trebuie să aștepte chiar și câteva zile pentru a recupera plata.

Magazinul Shop & Go al ALDI utilizează o tehnologie avansată. Pentru a accesa supermarketul, clienții trebuie să descarce o aplicație pe telefonul mobil și să înregistreze un card de credit. Acolo, ei primesc un cod QR care trebuie scanat la intrare.

Mai mult decât atât, magazinele sunt dotate cu mai multe camere ce utilizează tehnologie de inteligență artificială. Aceste dispozitive urmăresc produsele pe care clienții le iau de pe raft, iar la final, valoarea acestora se debitează automat de pe cardul înregistrat în aplicație.

Momentan, proiectul este în faza de testare și a fost introdus doar în Greenwick. Ideea a fost primită cu mult entuziasm, potrivit Time Out. Totuși, ținând cont de complexitatea inițiativei, lanțul de supermarketuri a întâmpinat deja și probleme.

Au existat mai multe plângeri legate de erori ale aplicației. Unii utilizatori au mărturisit că acel cod de acces nu a funcționat din prima și l-au introdus de două ori. Astfel, magazinul le-a luat 24 de euro de pe care. Atât în acest caz, cât și în ceea ce privește cumpărăturile mai mici de 10 lire, banii au fost restituiți destul de târziu. Mulți clienți au așteptat chiar și trei zile pentru primi suma înapoi.

Citește și: Cât costă un coș de cumpărături într-un Kaufland din Bulgaria. Ce au descoperit Alexandru și Corina, doi influenceri români: ”S-ar putea să rămâi surprins”

Urmărește Cancan.ro pe Google News
×