Acasă » Știri » Toată lumea a rămas înmărmurită când a văzut semnul divin de la înmormântarea Alinei, tânăra din Vaslui ucisă în Mangalia

De: Irina Vlad 12/08/2023 | 06:30
Toată lumea a rămas înmărmurită când a văzut semnul divin de la înmormântarea Alinei/ sursă foto: Facebook

Joi, 10 august, Alina Ciobanu, tânăra de 18 ani ucisă fără milă de prietena ei în stațiunea Saturn, de pe litoralul românesc, a fost înmormântată în satul natal Buda, îmbrăcată în rochie de mireasă. Cei aflați în biserică au experimentat trăiri greu de descris atunci când au văzut semnul divin apărut în timpul slujbei. Ce s-a întâmplat, de fapt, la înmormântarea fetei.

Mii de oameni i-au fost alături Alinei pe ultimul său drum, joi 10 august 2023. Tânăra ucisă de cea mai bună prietenă s-a stins în chinuri, iar rudele fetei nu-și pot explica nici acum ce s-a întâmplat de s-a ajuns într-o asemenea situație.

Imagini greu de descris la înmormântarea Alinei, tânăra ucisă de cea mai bună prietenă pe litoral

Citește și: CAMERA GROAZEI ÎN CARE S-A PRODUS CRIMA DIN MANGALIA. AICI A FOST UCISĂ ALINA DE CĂTRE COLEGA ȘI PRIETENA SA, LOREDANA. EXCLUSIV

Cei care au vrut să-i fie alături pe ultimul drum au trecut prin experiențe greu de descris. În timpul slujbei de înmormântare, din ochii închiși ai Alinei au început să curgă lacrimi, lacrimi ce i-au lăsat înmărmuriți pe cei prezenți în biserică: ”Uitați, plânge! Alina plânge cu noi/ Alina plânge la propria înmormântare” au șoptit cei aflați în jurul sicriului. Deși cei prezenți la înmormântarea fetei au crezut că asistă la o minune Dumnezeiască,  specialiștii spun că umezirea din zona ochilor este un fenomen cât se poate de normal la persoanele decedate.

Cei aflați în jurul sicriului au rămas fără cuvinte când au văzut ce se întâmplă

Loredana, prietena Alinei a povestit pas cu pas cum și-a ucis prietena

Tragedia s-a produs sâmbătă spre duminică, 5-6 august 2023. Loredana și Alina s-au angajat într-un hotel de pe litoral pentru a face rost de bani pe timpul verii. În fața anchetatorilor, ucigașa a declarat că relația dintre ele începuse să fie tensionată și aveau certuri tot mai frecvente. În urma unei neînțelegeri, Loredana nu și-a putut stăpâni furia și a ucis-o pe Alina. Realizând ce a făcut, Loredana a încercat să scape de trupul neînsuflețit al Alinei. A pus cadavrul într-o valiză, a chemat un taxi, după care i-a abandonat trupul sub o bancă dintr-un parc din municipiul Mangalia.

Deși la început nu a recunoscut fapta, în cele din urmă, Loredana le-a povestit anchetatorilor pas cu pas cum și-a ucis prietena. Motivul crimei petrecute în hotelul unde tinerele erau cazate este încă neclar.

Vezi și: GESTUL FĂCUT DE IUBITUL ALINEI LA ÎNMORMÂNTARE. FAMILIA FETEI UCISE LA MANGALIA A STAT ÎN JURUL BĂIATULUI DEVASTAT DE DURERE

„Într-un moment de furie, întrucât Alina îmi răspundea evaziv, am început să tremur. Inițial, am ezitat, însă după aceea am înjunghiat-o. Menționez că Alina nu dormea, însă stătea cu ochii închiși și fața la perete. Nu am vrut să o omor, însă am avut un moment în care m-am pierdut cu firea.

După ce am înjunghiat-o, Alinei îi curgea sânge din gură și din rana făcută cu cuțitul, horcăia, motiv pentru care am încercat să îi pun mâna la gură să nu se audă în celelalte camere. A durat aproximativ o jumătate de oră până a decedat, timp în care m-a zgâriat pe mână și pe gât și chiar și pe spate.

Am stat câteva minute în afara hotelului să îmi revin și am decis să chem un taxi, dar nu eram decisă unde să merg. Am găsit un taxi pe internet și taximetristul m-a întrebat în mod repetat ce am în valiză, timp în care a venit și un coleg de muncă, pe nume Vali, căruia i-am zis că plec acasă. Acesta m-a ajutat să pun valiza în portbagajul taxiului, după care Vali a plecat. M-am urcat în taxi, în dreapta față și i-am spus taximetristului că vreau să merg la bancomat și că ulterior mă voi decide unde merg. Eu nu eram murdară pe haine, deoarece mă schimbasem în cameră. Taximetristul a observat că am vânătăi pe față și pe gât însă eu i-am zis ca m-am lovit la muncă.

Am plecat spre bancomat și taximetristul m-a dus la un bancomat BRD, din câte îmi amintesc, și cred că am scos 2.000 lei și am revenit în taxi cerându-i taximetristului să mă ducă în Vaslui. Acesta a refuzat și a întrebat un alt coleg dacă dorește să mă ducă și acesta a răspuns afirmativ solicitându-mi pentru acest serviciu 1.500 lei.

Până să ne întâlnim cu taximetristul care trebuia să mă ducă la Vaslui eu m-am răzgândit și i-am solicitat taximetristului să mă ducă de unde m-a luat. Pe drum m-am gândit că ar fi mai bine să mă lase în parcul din apropiere, pe unde treceam și a fost de acord. Probabil pentru că păream derutată, taximetristul m-a întrebat dacă are cine să mă ia, însă la insistentele mele, acesta m-a lăsat în pace. După ce a oprit taximetrul, taximetristul m-a ajutat să dau jos valiza din portbagaj și m-a tot întrebat ce am în valiză, deoarece era foarte grea”, le-a spus Loredana oamenilor legii.

Urmărește Cancan.ro pe Google News
Irina Vlad este absolventă a Facultății de Jurnalism, Universitatea Hyperion din București și activează în prea online de 2 ani. În prezent este redactor al publicației CANCAN.RO, site ce face parte din Grupul de Presă GÂNDUL. Contact: [email protected]
Parteneri
Cel mai iscusit ospătar! Câte farfurii a reușit să ducă acest chelner, dintr-un singur drum
FOTO. Schimb de partenere sexy între milionari. Unul i-a luat iubita, altul femeia care i-a făcut doi copii
INCREDIBIL! Cât de frumoasă e Adina Maria, femeia care tocmai a obținut ordin de restricție împotriva lui Cristi Tănase! S-au căsătorit în octombrie
Wow sau Bau? Cât de mult le-au schimbat operaţiile estetice pe vedetele din România
Câți amanți a avut, în realitate, Regina Maria a României. Cu cine s-a iubit la Palatul Peleș, chiar în fața angajaților
Mama lui Salman Khan rupe tăcerea despre Iulia Vântur! Ce relație există, de fapt, între româncă și actorul de la Bollywood. Acum e clar
Rechinul fantomă și Diavolul de mare: Cum arată cele mai noi drone militare subacvatice ale Australiei și Statelor Unite
Rusia a descoperit rezerve uriașe de petrol în teritoriile din Antarctica revendicate de Marea Britanie
Cât costă noul Hyundai i20 în România. Bate Dacia la preț?
Gestul emoționant făcut de Alina Marymar, după moartea nepotului său: „Luculeață, ți-am luat” Micuțul Lucas s-a stins după o luptă grea cu cancerul
A murit Preotul Gheorghe! Breaking news
Robi și Julia, un nou schimb acid de replici în Casa Iubirii! Concurenta este revoltată de faptul că Robi îi conturează imaginea femeii refuzate: „Tot spune că el nu a fost niciodată interesat.”
„A dispărut” Geta Sterp, strigăt de ajutor în mediul online! Sora lui Culiță Sterp a făcut anunțul trist în urmă cu câteva ore: „Nu știe nimeni nimic de el”
Un băiat de 16 ani, autorul oribilei crime din Crângaşi. El şi un amic au atacat un bărbat pe stradă şi l-au bătut până l-au omorât:
Un băiat de 16 ani, autorul oribilei crime din Crângaşi. El şi un amic au...
BANCUL ZILEI. - Îs supărat, mă, Vasile! - De ce, măi Ioane, că de-abia te-ai întors din concediu?!
BANCUL ZILEI. - Îs supărat, mă, Vasile! - De ce, măi Ioane, că de-abia te-ai...
Schimbare notabile pentru WhatsApp. Ce modificări au fost aduse?
OBICEIUL sănătos prin care CÂȘTIGI ani întregi de viață!
A recunoscut! În ce loc neobișnuit a întreținut Oana Roman relații intime: ”Când eram tânără făceam tâmpenia asta la greu...”
Cine sunt autorii crimei din cartierul Crângași: “De la o fată a plecat problema”
Trucul pentru telefoanele Samsung care face ca bateria să te țină mai mult. E foarte ușor de pus în aplicare
UNGURII ne dau lecții. Umilință cumplită pentru toată România
Gabriela Cristea și Tavi Clonda, anunţ de ultimă oră despre căsnicie. Sunt împreună de 10 ani şi au două fetiţe
Trei semne că discuți cu un robot escroc AI
O tânără, parţial paralizată după ce solistul trupei favorite s-a aruncat de pe scenă la un concert
OBLIGATORIU în fiecare localitate din România. S-a luat decizia ieri, 14 mai 2024. Trebuie să se aplice
Ce se schimbă, de fapt, la actele de stare civilă. Unde se vor face digital
Zodiile protejate de DUMNEZEU în luna mai. Astrele anunță câștiguri pe toate planurile!
Valentina Pelinel l-a dat de gol pe Cristi Borcea: Are probleme! Calvarul prin care trece omul de afaceri
Cristina Cioran are un nou iubit, după despărțirea de tatăl fiicei ei. Ce planuri are cu noul bărbat din viața ei
Cine este Elena Nechifor, femeia care îl sprijină necondiționat pe Mihai Albu în lupta cu cancerul:
Ion Țiriac și-a făcut testamentul: ”Am 33 de copii!” Cui își lasă magnatul miliardele sale
Județele din România unde se cultivă puternic fructe exotice. Românii dau bani frumoși în supermarketuri pe cele aduse din import
Locul din România unde poți avea parte de o experiență unică. Peisajul îți taie răsuflarea, dar nu e pentru oricine