Gemenele Olsen, Mary-Kate și Ashley, au marcat o întreagă generație prin apariția lor fabuloasă în filme și seriale. Puține persoane cunosc însă provocările prin care au trecut cele două artiste, în spatele culiselor.
Gemenele Olsen au revenit în atenția publicului cu un interviu din 2004, realizat de Oraph Winfrey. Jurnalista adresează o întrebare care a șocat publicul, în contextul unor zvonuri despre o posibilă tulburare alimentară a lui Mary-Kate.
”Ce mărime porți?” a întrebat Oraph Winfrey.
Tânăra vedetă a intrat într-un program de reabilitare, mai târziu, în 2004, pentru a primi un tratament împotriva anorexiei, așa cum a fost dezvăluit mai târziu.
În timpul interviului, jurnalista a adus în discuție zvonul despre tulburarea alimentară a lui Mary-Kate.
”Știu că un zvon care a apărut recent v-a supărat, așa este?”
Ashley a oferit un răspuns vag, încercând să direcționeze conversația spre un alt subiect.
”Da, știți, oamenii vor scrie, ceea ce vor scrie. Încercăm să nu vedem răul sau binele, doar vine cu teritoriul. Fie că ești prea gras, fie că ești prea slab, oamenii o să continue să scrie”, a declarat Ashley Olsen, citată de publicația Daily Mail.
Artistele au fost luate prin surprindere de întrebarea lui Oraph Winfrey cu privire la greutatea lor însă au răspuns că mereu au fost ”mici”.

Gemenele Olsen și-au început cariera în industria modei prin fondarea brandului de lux The Row, în 2006, care a inclus inițial o colecție de șapte piese vestimentare. În prezent brandul cuprinde articole de lux pentru femei și bărbați, genți, pantofi, accesorii și îmbrăcăminte pentru copii, conform Women’s Wear Daily.
În 2007, gemenele au revenit cu o nouă linie de îmbrăcăminte, Elizabeth și James, numită după frații lor mai mici.
Gemenele au câștigat Premiul Modei CFDA pentru brandul The Row, în 2012. Mary-Kate și Ashley au fost în topul categoriei pentru Designerul de Accesorii al Anului și Designerul de Îmbrăcăminte pentru Femei al Anului, primind încă patru Premii CFDA, între 2014 și 2019.
Gemenele Olsen au decis să își extindă imperiul modei prin introducerea categoriei hainelor pentru copii, datorită venitului înregistrat în 2021 de peste 100 de milioane de dolari.