Schimbări importante în grila Antena 1! Producătorii de la Insula iubirii vine cu vești proaste pentru fanii showului și anunță modificări în programul obișnuit de difuzare al emisiunii. Episodul de miercuri, 30 iulie, a fost amânat. Ce s-a întâmplat, de fapt?
Fanii emisiunii Insula iubirii au de așteptat până să afle ce s-a mai întâmplat în episodul 6 de pe insula din Thailanda. După ce noul sezon a început în forță, aducând telespectatorilor noi povești de iubire, trădare, dezamăgiri, intrigi și suspans, cei din fața micilor ecrane sunt obligați să ia o mică pauza. Episodul de miercuri, 30 iulie, a fost reprogramat din cauza unor modificări din grila de programe.
Miercuri, 30 iulie, Antena 1 va difuza meciul FCSB din preliminarele Champions League. Prin urmare, episodul 6 de la Insula iubrii- ce ar fi trebuit să fie difuzat în seara asta – a fost reprogramat joi, 31 iulie, tot de la ora 20:30.
”O dimineață bună începe cu vești ca acestea. Ați fost iar alături de noi și vă super mulțumim! Nu uitați că diseară este meciul FCSB, dar noi ne vedem mâine, de la ora 20:30”, a fost mesajul publicat pe pagina de Facebook a Insulei iubirii.
Așa cum era de așteptat, schimbare nu a fost pe placul unor telespectatori: „Fix când devine interesant, bagă fotbal!”/„Joi va fi și mai exploziv dacă lasă o zi între episoade.”, au fost unele dintre reacții.
Încă de la primele trei ediții difuzate pe micile ecrane, conform datelor oferite de Kantar Media, în intervalul 20:29 – 24:20, emisiunea Insula iubirii a fost lider de audiență în România, cu 6,2 puncte de rating și 27,3% cotă de piață (la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani).
„Conform datelor oferite de Kantar Media, în intervalul 20:29 – 24:20, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, Antena 1, cu difuzarea noii ediții din sezonul 9 a înregistrat 6,2 puncte de rating şi 27,3% cotă de piaţă, în timp ce, postul secund, PRO TV, avea 4.0 puncte de rating şi 17,7% cota de piaţă.
Ierarhia se păstrează şi la nivelul publicului urban, unde Antena 1 a condus clasamentul cu 5.0 puncte de rating şi 17,8% cota de piaţă, PRO TV, postul secund având 4,3 rating şi 15,2% cota de piaţă”, conform Antena 1.