Oana Zăvoranu vs. ”influencerele” din România: ”Au adus conceptul mocangelii și prostelii în țara asta!”

Publicat: 09/01/2019 | 11:50

Oana Zăvoranu nu crede în capacitatea de a influența în bine (și dezinteresat) a… influencerelor din România. Mai mult, ea lansează un nou atac devastator la adresa acestora, considerând că nu este vorba decât despre ”mocangeală” și ”prosteală”. Într-o postare apărută pe pagina sa de Facebook, Oana Zăvoranu ”își pune mâinile în șolduri” și lansează acuzații multiple, inclusiv de ”spălare a creierelor”. (CUPOANE REDUCERI)

Oana recomandă prietenilor săi virtuali să aibă încredere numai în reclama făcută… din convingere și fără interese ascunse. Chiar dacă este foarte greu de probat o astfel de reclamă, existând – mai tot timpul – dedesubturi comerciale ascunse, Oana Zăvoranu insistă asupra ideii în care crede cu tărie și le cere părietenilor ei ca și în 2019 să le trateze pe ”influencere” cu indiferență.

CITEȘTE ȘI: OANA ZĂVORANU LOVEȘTE DIN NOU: ”MĂ POT LĂUDA CU CEA MAI FRUMOASĂ CASĂ DE CRĂCIUN!”

‘Asta la început de an, ca să le meargă ‘bine’ la toate influencerele, care au adus ‘conceptul’ mocangelii și prostelii în țara asta! Nu vă mai luați după ce spun astea că e bun sau face bine!  Cineva care este plătit să vă spună ce cremă să folosiți sau cu ce ruj să vă dați sau orice nu poate fi niciodată un om corect şi avizat pentru a vă da sfaturi. Luați de bună numai reclama care este făcută din convingere și fără interese ascunse. De exemplu, eu ceea ce va spun că îmi place, sau e bun, sau să încercați, sau să cumpărați, puteți fi 100% siguri că este bun şi corect pentru că nu sunt plătită să spun de produsul respectiv sau brandul respectiv că e bun sau rău. Haideți în 2019 să nu le mai dați crezare acestor ‘nimeniuri’ care s-au autointitulat influencere. Ce Doamne iartă-mă influențează astea? Pentru că în estenţă ele nu fac doi bani fără produsele moca pe care le primesc pentru că se milogesc și au tupeu și fără follow-rile voastre sau atenția nemeritată acordată, că vă ‘spală’ creierii prin insistență și repetabilitate”, a scris Oana Zăvoranu pe Facebook. (CUPOANE REDUCERI)

Oana Zăvoranu – atac la influencere

Ce este un influencer?

Un influencer este – sau ar trebui să fie – o persoană (sau un brand) care are puterea de a influența comportamente (de cumpărare sau alte acțiuni) ale unui grup de urmăritori (follow-eri). (CUPOANE REDUCERI)

Pentru acel grup, influencerul reprezinta: o sursa de inspiratie, referinta sau o autoritate.

Citește și...