”ProSport  – Noi Ținem Scorul”, cea mai tare campanie outdoor din România

Autor: C. C.
Publicat: 30/03/2020 | 14:15
”ProSport  – Noi Ținem Scorul”, cea mai tare campanie outdoor din România

HAGI : COLUMBIA 2-0 / NADIA : AFIȘAJ 10 – 1.00 sunt doar câteva din execuțiile campaniei ProSport – Noi Ținem Scorul care au adus locul 1 în categoria OUTDOOR pentru cele mai bune campanii ale perioadei ianuarie – februarie.

ADC România a prezentat cele mai bune execuții de Digital, TV, Outdoor și Experiential/BTL ale lunilor ianuarie și februarie din 2020 iar Locul 1 în categoria OUTDOOR a revenit campaniei ProSport.ro – Noi Ținem Scorul.

Campania a sărbătorit istoria de 22 de ani a brandului și a reprezentat o promisiune a brandului pentru păstrărea calității informațiilor. Outdoor-urile prezintă o metaforă a unor scoruri care au rămas în mentalitatea și nostalgia pasionaților de sport. Echipa creativă a fost formată din Mihai Calotă| Senior Art Director &Alex Tocilescu| Copywriter din partea DDB România.

ProSport mulțumește agenției de creație și întregii echipei interne pentru munca depusă și îi felicită pentru această realizare!

ProSport a fost înființat la data de 2 iulie 1997  și este unul din cele mai respectate branduri din industria de media. Din categoria premierelor realizate de ProSport se pot enumera: primul ziar full-color din România, primul ziar care a depășit 100.000 de exemplare/ediție, primul ziar sportiv care a tipărit ediții în afara țării, primul ziar sportiv care a oferit ediții speciale la stadion înainte și după terminarea partidei. În anul 2000 s-a lansat și site-ul www.prosport.ro.

Site-ul www.prosport.ro a reușit să se impună în peisajul site-urilor din România, atingând de multe ori locul 1 în trafic. Site-ul prosport.ro și-a format un tip anume de cititori fideli, cititori care gustă felul ProSport de a expune articolele, materialele și anchetele. Un aspect foarte important pentru echipele de oameni care au lucrat la site-ul ProSport a fost viteza de reacție. Primul care obține informația are atu-ul principal în acapararea cititorilor și la acest capitol de cele mai multe ori site-ul Prosport.ro a furnizat primul știrile importante din plan sportiv. Site-ul ProSport a fost de mai multe ori primul care a prezentat evenimente sportive în exclusivitate și mai mult a fost uneori sursa care a dezvăluit aspecte ce au generat subiecte pentru întreaga presă din România și uneori pentru presa internațională.

Echipa ProSport este condusă de redactorul-șef Andrei Trifan, iar directorul editorial este Adrian Artene.

Trustul de presă condus de Radu Budeanu este o companie construită în jurul conţinutului şi reuneşte mai multe branduri din presa românească precum: www.cancan.ro , www.ciao.ro, www.verdict.ro , www.gandul.ro,  emisiunea Gândul LIVE moderată de Emma Zeicescu, www.prosport.ro, emisiunea Prosport LIVE moderată de Victor Vrînceanu, www.liga2.ro, www.viitorulromâniei.ro , www.promotor.rowww.go4it.rowww.descopera.rowww.csid.ro , www.apropotv.ro .

Topul a fost realizat de ADC România. ADC lanseazǎ în fiecare lunǎ un call public pentru agenţii, freelanceri şi pasionaţi de publicitate sǎ trimitǎ idei, proiecte, iniţiative creative proprii sau vǎzute în piaţǎ spre a fi notate de cǎtre membrii ADC*RO. Toate propunerile trebuie trimise pe e-mail cǎtre andra.moldoveanu@institute.ro, pânǎ pe data de 25 a fiecǎrei luni.

Citește și...