Sezonul 2 ”Exatlon România” – Audiența nu se ridică la nivelul așteptărilor!

Publicat: 31/08/2018 | 12:04

Sezonul 2 ”Exatlon România” a fost lansat cu mare tam-tam și speranțe de audiență letală pentru posturile tv concurente. În emisiunea pe care o modertează la postul turcesc de televiziune, Vladimir Drăghia, câștigătorul primului sezon Exatlon, a declarat că i s-a părut că oamenii se grăbeau pe stradă pentru a ajunge în fața televizoarelor, ceea ce l-a bucurat nespus.

Părea că toată lumea se duce acasă ca să se uite la Exatlon”, a spus Drăghia, apoi a continuat: ”Mi s-a părut foarte intens”!

Din păcate, afirmațiile lui Vladimir Drăghia sunt contrazise de ultimele informații referitoare la audiențe.

Premiera celui de-al doilea sezon „Exatlon“, show care la primul sezon a înregistrat audienţe uriaşe postului turcesc, nu s-a ridicat la înălțimea așteptărilor Kanal D. A reușit să fie pe primul loc în audienţe doar la nivel naţional, conform informațiilor postate pe Paginademedia.ro.

Televiziunea Antena 1 a fost lider de audiență, cu debutul sezonului doi din serialul „Fructul oprit“, serial în care pot fi urmăriți actorii Maia Morgenstern, Marian Râlea, Adriana Trandafir şi Carmen Tănase.

În ceea ce privește audiența la nivel național, în intervalul orar 20.00-23.00, lider a fost Kanal D, cu 1,2 milioane de telespectatori, urmat de Antena 1, cu 1,1 milioane de privitori. Pro TV s-a situat pe locul trei al podiumului, cu 998.000 de români care s-au uitat la reluarea „Las Fierbinţi“ şi la un film de acţiune.

La nivel urban, însă, ”Fructul oprit“ a fost lider, cu o medie de 650.000 de privitori, în timp ce prima ediţiei „Exatlon“ a strâns în faţa micilor ecrane o medie de 560.000 de orăşeni.

Cristian Lisandru

Citește și...