Acasă » Știri » Ai abonament la NETFLIX? Anunțul oficial făcut de platforma de streaming

Ai abonament la NETFLIX? Anunțul oficial făcut de platforma de streaming

De: Alina Drăgan 26/05/2025 | 09:30
Ai abonament la NETFLIX? Anunțul oficial făcut de platforma de streaming
Noi scumpiri de abonamente la Netflix? /Foto: Pexels

Netflix rămâne una dintre cele mai populare platforme de streaming din lume, chiar și în condițiile în care, în ultimii ani, a operat o serie de scumpiri la abonamente. Cu toate acestea, serviciul nu a dus lipsă de utilizatori noi, chiar dimpotrivă. În ultimele luni, platforma a înregistrat o creștere spectaculoasă a abonaților, dar această popularitate ar putea veni și cu noi scumpiri de abonament.

Netflix continuă să cucerească publicul din întreaga lume cu producții de top, lansări exclusive și seriale captivante. Pentru mulți, platforma de streaming a devenit o parte integrantă din rutina zilnică. Însă, în spatele acestei experiențe, se conturează noi planuri legate de tarife, iar utilizatorii ar putea simți din nou o schimbare în buzunar.

(CITEȘTE ȘI: Netflix pregătește un serial de excepție, cu actori de Oscar: „Este visul oricărui regizor”)

Noi scumpiri de abonamente la Netflix?

Anul trecut, Netflix a făcut o mutare îndrăzneață și a crescut tarifele pentru anumite tipuri de abonamente, dar a și introdus restricții pentru partajarea contului – o practică extrem de comună printre utilizatori. Tot atunci a lansat și o nouă opțiune de abonament, la un preț mai mic, dar cu reclame incluse. Această variantă s-a dovedit a fi un real succes, mai ales în rândul publicului tânăr.

Abonamentul cu reclame, lansat în noiembrie 2022, costă 7,99 dolari pe lună și este considerabil mai accesibil comparativ cu cel mai ieftin abonament fără reclame, care ajunge la 17,99 dolari lunar. În prezent, această opțiune atrage aproape 94 de milioane de utilizatori activi lunar, cu peste 20 de milioane mai mulți față de raportarea din noiembrie anul trecut, potrivit CNBC.

Netflix a mizat pe publicitate pentru a crește profitabilitatea – o strategie îmbrățișată și de alte platforme de streaming, precum Disney+ sau Max. Iar rezultatele se văd. Potrivit președintelui diviziei de publicitate, Amy Reinhard, utilizatorii nu doar că acceptă reclamele, ci le urmăresc cu aceeași atenție ca pe filmele și serialele preferate.

„În comparaţie cu concurenţa, atenţia acordată reclamelor începe la un nivel mai mare şi rămâne mult mai ridicată până la final. Şi mai impresionant este faptul că utilizatorii urmăresc reclamele din mijlocul conţinutului cu aceeaşi atenţie ca emisiunile şi filmele,” a declarat Amy Reinhard, preşedinte al diviziei de publicitate Netflix.

Totuși, pe fondul acestei popularități în creștere, au început să apară și zvonuri care sugerează că Netflix ar putea majora prețul abonamentului cu reclame. Deocamdată, platforma nu a confirmat oficial o astfel de decizie, dar în contextul economic actual – și mai ales în SUA, unde reglementările și deciziile politice influențează direct piața digitală – nu este exclus ca utilizatorii să plătească mai mult în viitorul apropiat.

Așadar, cei care au abonament la Netflix s-ar putea trezi în curând că sunt nevoiți să scoată mai mulți bani din buzunar pentru acesta. Rămâne de văzut dacă și când platforma de streaming va anunța o scumpire a abonamentelor.

(VEZI ȘI: Filmul explicit de pe Netflix care i-a repugnat pe spectatori. Mulți spun că au fost nevoiți să-l oprească)

Urmărește Cancan.ro pe Google News
×