Brânduşa, o femeie din Bucureşti trăieşte un adevărat coşmar după ce anul trecut a plătit peste 20 de mii de euro pentru o mașină nouă. De atunci duce o luptă continuă cu dealerul, dar și cu Protecția Consumatorilor, pentru a-și face dreptate. Iată ce a păţit aceasta la doar o săptămână după achiziţionarea autoturismului.
Brânduşa a aşteptat cu nerăbdare câteva luni un autoturism nou, însă bucuria s-a transformat la scurt timp într-un coşmar.
Clienta a plătit 21 de mii de euro pentru o mașină pe care a primit-o la începutul lui iulie, anul trecut. Primele probleme au apărut o săptămână mai târziu.
„A rămas fară putere în timpul unei depășiri, practic în treptele a întâia, a două, a treia trepidau, tremurau”, a explicat Brândușa, potrivit protv.ro.
CITEŞTE ŞI: CÂȚI BANI POȚI ÎNCASA LA NOUL PROGRAM „RABLA”, DE LA 1 IULIE, DACĂ ÎȚI CASEZI O MAȘINĂ MAI VECHE DE 15 ANI
După acest episod, mașina a intrat în service, iar mecanicii i-au făcut mai multe verificări. Testele au ieșit în regulă, însă au decis “efectuarea unor setări de baza la componentele motorului”, mai exact o revenire la setările din fabrică. Când a ieșit din service, mășina era în regulă. O săptămână mai târziu, șoferița a pățit același lucru, într-o depășire.
„Eram într-o depășire împreună cu copilul meu. Practic mi-a pus viața în pericol. Am reușit să o cobor în treaptă a 5-a, a 4-a, încet, încet, am pus-o pe avarii”, a mai spus femeia.
Autoturismul a ajuns iar în service, unde a stat mai bine de o lună, timp în care au fost schimbate pompa de combustibil și turbina. Femeia a primit mașina înapoi, funcțională, la începutul lui septembrie, însă, în octombrie au apărut din nou probleme. Au fost schimbate mai multe piese, dar în niciuna dintre situații nu s-a aprins vreun martor în bord.
„Chiar dacă au schimbat la început turbină, pompă de benzină, mășina în februarie când am avut problema cu ea din nou, anul acesta, a înregistrat la fel, aceeași problemă”, a mai spus Brânduşa.
După mai multe solicitări, la începutul lunii aprilie, femeia a fost sunată de un comisar de la protecția consumatorilor, pentru a povesti ce i s-a întâmplat și au fost reluate cercetările la dealer, care, în final, a fost amendat cu 25 de mii de lei pentru “lipsa conformității existența în momentul când au fost livrate produsele”.
Totodată, proprietara a primit din partea dealerului și o ofertă pentru înlocuirea imediată a autoturismului cu un altul.
Sursă foto: pixabay