Cum arată noul Teramont X, primul SUV coupe de la Volkswagen, autoturism poreclit “X6-le sărăcarului”

Autor: Răzvan Scarlat
Publicat: 16/04/2019 | 12:02

Noul Teramont X, primul SUV coupe de la Volkswagen, va fi prezentat zilelea acestea la Shanghai, cu ocazia Salonului Auto. Autoturismul a fost, deja, poreclit “X6-le saracului”. Este prima masina de acest timp din istoria companiei. De precizat că pachetul cu motorizări include două benzinare turbo de pana la 300 CP.

In timp ce pe Coasta de Est a Americii este asteptata cu nerabdare editia din acest an a evenimentului New York International Motor Show, al carei debut a fost programat pentru data de 19 aprilie, de cealalta parte a globului pamantesc se intampla lucruri extrem de importante pentru viitorul industriei constructoare de masini. Cum ar fi premiera mondiala a noului Teramont X, primul SUV cu alura de Coupe din istoria companiei Volkswagen, din cadrul Salonului Auto de la Shanghai.

Construit pe celebra platforma modulara MQB, folosita inclusiv de produse precum SEAT Ibiza, Audi A3 sau Skoda Kodiaq, vehiculul in cauza anunta o lungime de aproape cinci metri, in timp ce lungimea se apropie de 2.000 de milimetri. Inaltimea care depaseste cu putin 1.7 metri si ampatamentul cu o valoare apropiata de pragul celor 3.000 de milimetri completeaza lista dimensiunilor, anunta 4tuning.ro.

Din punct de vedere estetic, noul Teramont X foloseste aceeasi reteta precum modelul original, cu mentiunea ca primul SUV cu alura de Coupe din istoria companiei Volkswagen aduce cateva schimbari la nivel de parte posterioara. In ceea ce priveste departamentul interior, imaginile care surprind cabina masinii prezentate cu ocazia Salonului Auto ce se desfasoara zilele acestea la Shanghai lipsesc cu desavarsire, insa nu exista motive reale pentru o schimbare majora.

Acum, daca vine vorba despre optiunile disponibile in cadrul compartimentului motor, masina construita pe celebra platforma modulara MQB va fi comercializata alaturi de doua benzinare mari si late. Intr-o alta ordine de idei, marea batalie se va da intre un 2.0 TSI cu 186 sau 220 CP sub capota si un VR6 turbo cu capacitatea de 2.5 litri, despre care se spune ca produce undeva in jurul a 300 de cai putere.

Citește și...