Cum l-a „umilit” Cătălin Măruța pe Mircea Radu! Dezvăluiri din culisele Pro TV

Publicat: 15/10/2018 | 09:55

Cătălin Măruța l-a ”umilit”, la capitolul bani din publicitate, pe Mircea Radu! Paginademedia.ro a făcut câteva calcule, acum zece ani, pentru a vedea câți bani câștigau televiziunile din publicitate. Calculele respective au fost făcute într-o perioadă de „boom” publicitar, până în toamna lui 2008. În noiembrie, criza lovea năprasnic: bugetele au fost tăiate la jumătate, brusc. Iată un necesar remember… 

Televiziunile din România numărau, la final de 2008, 340-350 de milioane de euro. Erau bani frumoși, obținuți dintr-o piață care depășea jumătate de miliard de euro. Emisiunea cu veniturile din reclame cele mai mari era… Happy Hour, programul lui Cătălin Măruță. Pro TV scotea peste cinci milioane de euro din publicitatea inserată în emisiune. Cătălin Măruță sosise de un an la Pro TV, în locul lui Teo (și ea în topul încasărilor din publicitate).

Urmau, în topul Paginademedia.ro, Știrile Pro TV cu Andreea Esca (peste patru milioane de euro) și Noră pentru mama. Emisiunea zilnică de la Kanal D (post care apăruse de un an pe piață), cu Gabriela Cristea, scotea peste 2,5 milioane de euro.

CITEȘTE ȘI: DECIZIA LUATĂ DE CĂTĂLIN MĂRUȚĂ, DUPĂ 10 ANI DE CĂSNICIE CU ANDRA! DA, E ADEVĂRAT

În 2008, făceau bani frumoși și emisiunile cârcotașilor Șerban Huidu și Mihai Găinușă (aproape două milioane de euro), Mircea Radu, cu Din Dragoste, de pe Antena 1 (1,7 milioane) și Teo (la Prima (1,5 milioane).

Acum zecea ani, Acasă TV era o stație de top. Cea mai „bănoasă” emisiune – Poveștiri de noapte – era prezentată de Cabral, împreună cu Mircea Solcanu.

CITEȘTE ȘI: MIRCEA RADU S-A REDESCOPERIT DUPĂ CE A FOST DAT AFARĂ DIN TV! CE A AJUNS SĂ FACĂ ACUM

Citește și...