Incepand cu anul viitor, Dacia vrea sa-si mareasca portofoliul de modele, marind gama de masini de la cinci, la opt modele. Astfel, pentru anul 2010, Dacia vrea sa lanseze pe piata europeana un model SUV 4X4, un monovolum si o berlina de clasa medie-superioara.Chiar daca ne aflam in „miezul” crizei economice, autoturismele Dacia se vand. Daca anul trecut, compania a inregistrat un profit de 15 milioane de euro, conform primului semestru al anului actual, profitul pe anul 2009 va fi mult mai mare. Productia de automobile Dacia este foarte avantajoasa datorita a doua considerente. In primul rand, la un autoturism Dacia sunt folosite numai 1.500 de piese, de trei ori mai putine decat la un Renaul sau o alta masina europeana. Mai mult, salariile din Romania sunt de 7-8 ori mai mici decat in Europa Occidentala, iar costurile de distribuire sunt de doua ori mai mici decat cele ale marcii Renault.In plus, Dacia Group Renault va beneficia de aceleasi costuri reduse si la viitoarea fabrica din Maroc, care va fi inaugurata in 2012.Presedintele Consiliului de Administratie al Dacia, Jacques Chauvet, a mai completat ca in franta se vort construi si autoturisme „mai sportive”, lansandu-le pe piata cu aceleasi preturi mici..