Google este si in 2010 cel mai valoros brand din lume, evaluat la 114 miliarde de dolari, fiind urmat in top de alti trei giganti IT: IBM, Apple si Microsoft.
Un clasament al celor mai valoroase 100 de branduri din lume, aflat la cea de-a cincea editie si realizat de Millward Brown Optimor, cuantifica in valoare monetara opinia consumatorilor despre branduri.
Topul este dominat de companiile din sectorul inaltei tehnologii, primul loc fiind ocupat de Google, cu o valoare a brandului de 114 miliarde de dolari (in crestere cu 14 procente fata de 2008). Pe locul secund se claseaza compania IBM (86 de miliarde de dolari, cu o crestere de 30%), Apple (83 miliarde dolari, 32%) si Microsoft (76 miliarde de dolari, in stagnare).
Top 10 este inchis de Coca Cola (68 miliarde de dolari, crestere de 1%), McDonald’s (66 miliarde de dolari, -1%), Marlboro (57 miliarde de dolari, 15%), China Mobile (52 miliarde de dolari, -14%), General Electric (45 miliarde de dolari, -25%), respectiv Vodafone (44 miliarde de dolari, -17%).
Cea mai puternica crestere a valorii brandului a fost obtinuta de Samsung, (locul 68, 11 miliarde de dolari, plus 80%), in vreme ce la polul opus se situeaza Nokia, care a pierdut 58% din valoarea brandului, valoreaza mai putin de 15 miliarde de dolari si a coborat pe locul 43.