Patronul unei firme din Norvegia a decis ca toate angajatele sale sa poarte bratari rosii in perioada menstruatiei pentru a justifica astfel utilizarea repetata a toaletelor.
Aceasta decizie nu ar fi fost facuta publica daca o uniune sindicala nu ar fi realizat un sondaj cu privire la deciziile patronilor norvegieni.Sondajul a aratat ca oamenii de afaceri au devenit obsedati de productivitatea scazuta a companiilor din cauza timpului pierdut de angajati la toaleta.Astfel, 66% dintre manageri au cerut directorilor sa introduca in sediile firmelor chei electronice de acces la toalete, astfel incat activitatea in aceste incinte sa poata fi monitorizata mai usor.De asemenea, una din trei toalete, in firmele norvegiene, sunt supravegheate cu camere video,in timp ce, in unele companii, sefii le cer angajatilor sa semneze un fel de „carte a toaletei”, de fiecare data cand o folosesc.Femeile se simt umilite, mai ales ca toti colegii lor de la munca sunt la curent cu aceste detalii intime, atunci cand vad bratarile rosii.