Primul logo interactiv al Google, care a maract cea de-a 30-a aniversare a celebrului joc video Pac-Man, a provocat daune de peste 100 de milioane de dolari in termeni de productivitate.
Lansarea logoului aniversar pe motorul de cautare a dus la cinci milioane de ore irosite si a costat economia circa 120.483.800 de dolari, anunta antena3.ro.
Tony Wright, fondatorul Rescue Time, un instrument care permite masurarea timpului si atentiei in afaceri, a estimat ca Google a avut aproximativ 505 milioane de vizitatori unici in ziua in care a fost introdus Pac-Man Goole Doodle, iar jocul a consumat 4.819.352 de ore din timpul angajatilor, costand economia peste 120 de milioane de dolari.
Marissa Mayer, vicepresedintele companiei, a declarat ca Google a fost „coplesit, dar nu surprins” de felul in care utilizatorii au primit jocul.
De altfel, Mayer a anuntat ca, datorita cererii, jocul a fost facut disponibil permanent.