Mituri versus recomandari corecte pentru creșterea masei musculare la culturiști

Publicat: 07/11/2019 | 11:13

In ciuda faptului ca majoritatea culturistilor apeleaza astazi la steroizi pentru cresterea masei musculare, multi dintre acestia tind sa uite despre importanta exercitiilor fizice in sala de forta realizate corect, sub indrumarea unui antrenor profesionist. O dezvoltare musculara care sa nu afecteze sanatatea necesita rabdare din partea pasionatilor de culturism. Exercitiile trebuie efectuate usor, fara a pune prea multa presiune pe capacitatea organismului.

Culturismul, ca si in cazul multor alte sporturi, constituie un subiect foarte controversat. Din aceasta cauza, pe parcursul anilor au aparut pe site-urile si in revistele de nisa o multime de mituri, de care este important ca sportivii sa nu tina cont si despre care sa se informeze corect de la profesionistii din domeniu. Specialistii steroizi-originali.com au elaborat o lista cuprinzand cele mai frecvente mituri in ceea ce priveste dezvoltarea musculara a culturistilor, pentru a veni in ajutorul acestora.

Mituri privind administrarea de steroizi orali sau injectabili

Crearea unui echilibru in ceea ce priveste administrarea de steroizi orali sau injectabili si efectuarea antrenamentelor din sala de forta este foarte importanta pentru culturisti. Este esential un antrenament corect, pentru o dezvoltare musculara armonioasa. Bineinteles, miturile sustin ideea conform careia dezvoltarea poate avea loc la fel de repede fara administrarea steroizilor anabolizanti. Complet gresit – este aproape imposibil ca organismul sa se dezvolte la fel de repede fara un ajutor care mareste masa musculara.

In ceea ce priveste administrarea de steroizi injectabili, este foarte important sa aiba loc sub atenta supraveghere a unui antrenor profesionist. O doza mai mare poate fi fatala, la fel si zona gresita de injectare.

Timpul petrecut la sala de forta

Un alt mit le recomanda culturistilor sa petreaca intreaga zi in sala de forta, pentru a-si dezvolta masa musculara mai rapid. Nimic mai fals – este mai important antrenamentul pe care acestia il practica in timpul petrecut la sala – intensitatea si corectitudinea sa si nu numarul de ore in sine. Antrenamentul trebuie sa cuprinda si pauze scurte intre serii pentru a nu duce la epuizare.

Antrenamentele sunt benefice si pentru alt tip de sportivi

O alta afirmatie care poate pacali sportivii face referire la faptul ca antrenamentele practicate de culturisti sunt potrivite si pentru restul sportivilor. Fiecare persoana are nevoie de un antrenor personal care sa o indrume cu privire la tipul de activitate pe care trebuie sa o practice cu scopul de a isi dezvolta musculatura. Bineinteles ca organismul si capacitatea sa, precum si ritmul de dezvoltare difera de la o persoana la alta.

Nu trebuie sa se ia in considerare sfatul unei persoane care viziteaza aceeasi sala de sport – exista riscul accidentarii cu aparatele si a aparitiei problemelor de sanatate in cazul ridicarii unei greutati prea mari. Acesta este motivul pentru care doar sfaturile antrenorilor trebuie sa fie respectate.

Caloriile – dieta

O nelamurire a culturistilor incepatori este reprezentata de numarul de calorii pe care trebuie sa il consume intr-o zi. Este falsa ideea conform careia acestia trebuie sa aiba o alimentatie bazata in principal pe calorii – pentru ca risca sa isi dezvolte organismul adaugand grasime si nu masa musculara. Cel mai bine pentru acestia este sa consulte un nutritionist care sa ii indrume corect.

 

Citește și...