Patinoarul Telekom Arena ar putea fi salvat dacă legea s-ar respecta!

Autor: F.R.
Publicat: 13/01/2020 | 09:59

Lucrările la calea ferată Otopeni – Gara de Nord avansează la început de an, cu toate că justiția a decis, înainte de Crăciun, să mențină suspendarea activităților pe tronsonul situat între DN1 și patinoarul Telekom Arena. (CITEȘTE ȘI:  MILIARDARUL ”NEGRILĂ” S-A ÎNTORS LA LOCUL FAPTEI CU SUPER-FRUMUSEȚILE DIN ROMÂNIA)

În toamna anului trecut, Guvernul României a emis o hotărâre privind aprobarea amplasamentului și a declanșării procedurii de expropriere a imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere aflat pe amplasamentul lucrărilor de modernizare a liniei de cale ferată București Nord – Aeroportul Internațional Henri Coandă. Administratorii patinoarului Telekom Arena, dar și alte companii s-au adresat instanței, nemulțumiți că proiectul afectează investițiile din zonă. Aceștia au deschis două acțiuni: au cerut suspendarea lucrărilor, dar și anularea hotărârii de expropriere. (NU RATA: AMANTA ”SENATORULUI FACEBOOK” RUPE TĂCEREA: ”M-AM ÎNTÂLNIT CU EL ÎNAINTEA PROCESULUI DE PATERNITATE ȘI…”)

AIRPORT RETAIL PARK OTOPENI SRL, DONGO BV REAL ESTATE SRL, DANERIDGE ROMÂNIA SRL, ART PACK SRL, CENTRAL ICE RINK SRL, FUNDAŢIA ŢIRIAC, MĂRIŞOIU ROXANA GABRIELA, MARIANA IANCU și COMTEL FOCUS S.A. au cerut judecătorilor să se pronunțe în acest caz.

Victorie importantă!

Înainte de sărbători, pe data de 23 decembrie, Curtea de Apel București a decis suspendarea lucrărilor pe tronsonul median al racordului de cale ferată cuprins între Halta Odăile și Aeroport Henri Coandă Otopeni. (VEZI AICI: ”REGELE YOUTUBE-ULUI” DIN ROMÂNIA, UMILIT ÎN PUBLIC )

”Respinge excepţia inadmisibilităţii ca neîntemeiată. Respinge excepţia lipsei calităţii procesuale active ca neîntemeiată. Respinge excepţia lipsei calităţii procesuale pasive ca neîntemeiată. Respinge excepţia lipsei de interes ca neîntemeiată. Respinge excepţia lipsei de obiect ca neîntemeiată. Admite cererea de suspendare formulată de reclamanţii Mărişoiu Roxana Gabriela şi SC Comtel Focus SA. 

Dispune suspendarea executării deciziei de expropriere nr. 1/4571/10.10.2019 în ceea ce priveşte imobilele reclamanţilor Mărişoiu Roxana Gabriela şi SC Comtel Focus SA (sublin.ns.). Respinge cererea de suspendare formulată de ceilalţi reclamanţi ca neîntemeiată. Executorie de drept potrivit art. 14 alin. 4 din Legea 554/2004. Cu drept de a formula recurs în termen de 5 zile de la comunicare, cale de atac care se va depune la Curtea de Apel Bucureşti”, se arată în Hotarârea  1026/2019 din  23.12.2019 a curții de Apel București.

Acțiunea de anulare a acutului administrativ cu caracter normativ, HOTĂRÂRE 558/31.11./2019, este în procedură de regularizare și de stabilire a primului termen de judecată. Acest dosar se află la stadiul de fond, la secția de contencios administrativ de la Curtea de Apel București. (NU RATA: FOTBALISTUL SUSPENDAT PENTRU LEGĂTURI CU LUMEA PARIURILOR S-A COMBINAT CU…)

Cu alte cuvinte, s-ar putea găsi o soluție avantajoasă și patinoarul Telekom Arena ar fi putea fi salvat dacă cei implicați în lucrările de modernizare a liniei de cale ferată ar respecta legea.

Se lucrează ”cu talent”

Pe tronsonul dintre DN 1 și Terminalul Sosiri al Aeroportului Internațional Henri Coandă se lucrează ”cu talent”. Șantierul este un furnicar de muncitori ai Arcada Company Galați, liderul consorțiului de firme care construiește această conexiune feroviară. ”Am montat deja toate cele patru grinzi ale primului tronson. Estimăm că peste o lună de zile vor fi montate toate grinzile, până la tablier”, a declarat pentru Club Feroviar inginerul Liviu Trencea, șeful șantierului de la Otopeni.

De asemenea, se lucrează în interiorul sensului giratoriu din fața Terminalului Sosiri, unde utilajele forează alți piloni de susținere pentru viitoarea calea ferată. Toate grinzile au ajuns pe șantier și așteaptă să fie montate pe piloni, iar apoi va urma instalarea căii de rulare propriu-zise, a șinelor. (CITEȘTE AICI: POVESTEA COFETARILOR MACEDONENI DIN SLATINA DE ALTĂDATĂ)

Lucrările la calea ferată ar trebui să fie gata până în luna mai a acestui an, pentru a permite preluarea de la aeroport a miilor de suporteri ce vor sosi la București pentru cele cinci meciuri de la Campionatul de Fotbal Euro 2020 care se vor disputa pe Arena Națională.

Citește și...