Împreună au fondat o mega-companie, iar acum… Război pentru copii între „baroneasa PR-ului” şi ex-ul japonez

Publicat: 05/01/2017 | 00:00

Ruxandra Şerban, deţinătoarea uneia dintre cele mai importante firme de publicitate şi PR din România, se luptă în instanţă pentru cei doi copii pe care îi are cu un fost partener de afaceri. Ea a intentat în urmă cu două zile acţiunea în instanţă şi l-a chemat în judecată pe tatăl copiilor ei, obiectul procesului fiind exercitarea autorităţii părinteşti.

Ruxandra Şerban şi Kibo Nakamura s-au cunoscut în timp ce românca făcea facultatea în Franţa, au început o afacere împreună, iar relaţia lor a trecut de sfera profesională. Cei doi s-au îndrăgostit, iar femeia a rămas însărcinată. De două ori, cu băieţi. Numai că lucrurile s-au schimbat pe parcurs, s-a întâmplat ceva, iar Ruxandra şi Kibo s-au despărţit. Nakamura deţinea jumătate din afacere, însă în 2013 cei doi au încheiat socotelile. Nakamura a ieşit din acţionariat, iar Ruxandra Şerban a devenit atunci unicul acţionar al companiei. Chiar dacă au încheiat socotelile atât pe plan profesional, cât şi sentimental, se pare că cei doi nu au reuşit să se pună de acord în privinţa celor doi copii, astfel că s-a ajuns la proces.

 

Ruxandra Şerban a început de jos, a muncit mult şi a ajuns acolo unde mulţi doar visează. Conduce una din cele mai importante agenţii de publicitate, iar printre clienţii ei se numără hipermarketuri, mari magazine de electrocasnice, dar şi mulţi alţii. Ruxandra a învăţat ce înseamnă mediul de afaceri încă de la o vârstă fragedă. Atunci când părinţii ei au deschis primul magazin românca avea numai 13 ani, dar a început să lucreze împreună cu aceştia. „Munceam cot la cot cu părinţii mei, uneori şi 12-14 ore pe zi”, declara Ruxandra Şerban, citată de wall-street.ro.

Ruxandra Şerban şi Kibo Nakamura au studiat împreună în Franţa, iar la întoarcerea în ţară românca l-a luat cu ea pe Nakamura, cei doi înfiinţând împreună firma de publicitate, ambii cu o cotă de 50% din aceasta. Acum femeia este singurul acţionar al agenţiei de publicitate.

Fostul partener al Ruxandrei Şerban împreună cu fotbalistul Takayuki Seto de la Astra, conaţionalul său
Fostul partener al Ruxandrei Şerban împreună cu fotbalistul Takayuki Seto de la Astra, conaţionalul său

Ideea înfiinţării firmei i-a venit Ruxandrei Şerban în timpul studiilor din Franţa, ea lucrând timp de doi ani la o agenţie de publicitate de acolo. Le-a propus fondatorilor companiei franceze să deschidă o filială în România, dar aceştia au refuzat-o. „Mi-am zis: OK. Atunci, de ce să nu fac chiar eu o astfel de agenţie?”.

Ruxandra Şerban mărturisea că a avut scopul de a fi antreprenoare încă de când a lucrat prima dată într-un magazin deţinut de părinţii săi. „Nu m-am gândit să mă angajez. Veneam dintr-o familie de antreprenori şi mereu mi-am dorit să fac acelaşi lucru precum părinţii mei. Şi am ales retailul pentru că inclusiv lucrarea de diplomă a fost despre cum pot supravieţui retailerii tradiţionali în faţa marilor lanţuri de magazine. În plus, orice companie, indiferent de domeniu, are şi o componentă de retail”, a precizat antreprenoarea.

Până în prezent nu a fost fixat primul termen de judecată în procesul dintre Ruxandra Şerban şi tatăl copiilor acesteia, Kibo Nakamura.

Citește și...