Cei care sunt în cautarea unui loc de muncă tocmai au primit o veste bună din partea Facebook, pentru că reţeaua socială va începe să le permită diverselor companii să facă publice oferte de angajare, iar internauţilor să îşi depună aplicaţiile pentru un job în acest mod.
În plus, anunţul a fost făcut de curând, iar astfel Facebook a intrat în competiţie directă cu LinkedIn, care a permis până acum găsirea locurilor de muncă. Din câte se pare, noua funcţie a Facebook este destinată în principal IMM-urilor, iar deja este testată în unele zone ale Statelor Unite, urmând să fie lansată zilele viitoare la scară largă.
Într-un mesaj postat pe site-ul său miercuri, compania explică că internauţii vor putea găsi locuri de muncă direct pe pagina de Facebook a companiei care le-a publicat sau adunate sub o nouă etichetă, creată special în acest sens de reţea. De asemenea, unele oferte „sponsorizate“ ar putea apărea chiar în News Feed, aşa cum se întâmplă deja în cazul reclamelor.
De asemenea, fiecare anunţ va permite aplicarea la respectivul job printr-un formular pe jumătate completat cu informaţii colectate din profilul de Facebook al fiecărui utilizator.