Acasă » Știri » A apărut o nouă înșelătorie pe Revolut! Clienții pot rămâne fără toți banii din cont

A apărut o nouă înșelătorie pe Revolut! Clienții pot rămâne fără toți banii din cont

De: Irina Vlad 18/05/2025 | 17:35
A apărut o nouă înșelătorie pe Revolut! Clienții pot rămâne fără toți banii din cont

Anunț important pentru clienții Revolut! Reprezentanții băncii trag un semnal de alarmă în legătură cu o nouă modalitate prin care românii pot rămâne fără toți banii din cont. Iată cum funcționează înșelăciunea.

A apărut o nouă înșelăciune în numele Revolut. Clienții care cad în capcana escrocilor pot rămâne fără bani în conturi. Cum funcționează capcana apelului telefonic? Reprezentanții băncii au transmis un mesaj de avertizare pentru români.

Noua înșelătorie de pe Revolut care te lasă fără niciun ban în cont. Avertismentul făcut de Poliția Română!

O nouă înșelătorie pe Revolut îi poate lăsa pe români fără bani în cont

Un apel telefonic fals din partea unui reprezentant Revolut îi poate lăsa pe români fără niciun ban în cont. Escrocii se folosesc de numele companiei, dându-se drept reprezentanții acesteia. Apelul se face de pe numele telefonice care par a fi din România, iar la capătul celălalt al telefonului se aude un text în limba engleză.

Deținătorul de card Revolut este atenționat că urmează să facă o plată din contul său în contul companiei Amazon. Victima are apoi de ales mai multe variante de răspuns – în funcție de fondurile de pe cardul fiecăruia.

Dacă victima nu a cumpărat nimic și nu vrea să fie taxat, este invitată să rămână pe fir pentru a lua legătura cu un alt reprezentant Revolut. În acest fel, clientului Revolut i se vor cere anumite date bancare personale – cu ajutorul cărora escrocii pot avea acces la banii din contul clientului Revolut.

”Revolut tratează cu seriozitate problema fraudelor și a protejării fondurilor clienților de scheme de înșelătorie și de escrocii digitali. Compania a investit semnificativ în sisteme de protecție anti-fraudă și în recrutarea de specialiști FinCrime, care reprezintă o treime din totalul efectivelor de angajați.

Revolut dispune, de asemenea, de sisteme solide de protecție a fondurilor clienților, inclusiv bazate pe modele de inteligență artificială. În 2023, Revolut a prevenit fraude estimate la peste 475 de milioane de lire sterline, compania lucrând constant la actualizarea mecanismelor de protecție pentru a fi cu un pas înaintea escrocilor.

De asemenea, compania colaborează cu autorități guvernamentale și cu alte companii de tehnologie pentru a combate fraudele și a asigura un mediu digital sigur pentru toți utilizatorii”, au transmis reprezentanții companiei, potrivit FANATIK.

Pescobar are probleme cu cardul: „De ce îmi blocați Revolutul și nu îmi dați explicație? Lăsați-mă în pace!”

Reprezentanții Revolut le dau clienților câteva sfaturi importante:

  • să raporteze problema la chatul securizat al aplicației;
  • să navigheze numai pe site-uri de încredere;
  • să facă cumpărături online prin Revolut doar de pe site-urile de magazine online cunoscute;
  • să nu introducă detaliile bancare sau ale cardului pe site-uri dubioase;
  • să raporteze orice activitate frauduloasă băncii, Directoratului Național de Securitate Cibernetică și Poliției Române;
  • să nu descarce aplicații de acces la distanță;
  • să evite partajarea de coduri SMS și parole cu țerțe părți cu escroci care se pretind reprezentanți Revolut;
  • pe durata tranzacției, să verifice coordonatele destinatarului.
Urmărește Cancan.ro pe Google News
×