Acasă » Știri » Ce a scris în declarație Loredana, autoarea crimei din Mangalia. Descrierea morții Alinei este înfiorătoare: „A durat aproape jumătate de oră până a decedat”

De: Roxana Mihăiescu 10/08/2023 | 18:19
Noi detalii în cazul crimei din Mangalia / foto: Colaj Facebook

Ies la iveală noi detalii în cazul crimei din Mangalia, care a îngrozit o țară întreagă. Loredana, cea care și-a ucis cea mai bună prietenă, a povestit cu lux de amănunte ce s-a petrecut în acea seară pe care nu o va putea uita niciodată.

Alina, adolescenta ucisă cu sânge rece de Loredana, prietena pe care o știa de-o viață întreagă, a fost condusă astăzi pe ultimul drum. Zeci de oameni impresionați de tragedia care a cutremurat România au venit să-i aducă un ultim omagiu. Trupul neînsuflețit al tinerei a fost depus în casa părinților din satul Buda, comuna Oșești.

Între timp, Loredana, tânăra de 18 ani care și-a băgat în mormânt cea mai bună prietenă, a dat declarații amănunțite despre ceea ce s-a întâmplat în seara zilei de 5 august 2023.

Noi mărturisiri șocante în cazul crimei din Mangalia

Loredana, autoarea crimei, a povestit de ce a ajuns să-și ucidă cea mai bună prietenă.

„Menționez că recunosc săvârşirea faptei de care sunt acuzată, în sensul că am agresat-o pe Ciobanu Elena-Alina cu un cuțit producându-i decesul, menționez că mă cunoşteam cu colega mea, Ciobanu Elena-Alina, cu care am venit împreună din localitatea de domiciliu din Județul Vaslui să lucrăm pe litoral. Menționez că lucram împreună la Hotel Narcis din staţiunea Saturn, însă eram cazate la Hotel Semiramis din aceeași stațiune”, a mărturisit Loredana, potrivit observator news.ro.

În ultima vreme, relația dintre cele două începuse să se răcească.

„Lucrăm 7 zile pe săptămână, 9 ore pe zi, iar în contract scris 8 ore pe zi, cinci zile pe săptămână. Cu Elena mă cunoşteam de mult, întrucât eram colege de clasa din clasa întâi. Menționez că aveam cu Elena o relație ceva mai din rece diferite motive inclusiv legate de serviciu şi ne-am mai certat, motiv pentru care am cerut pe parcurs șefilor să ne schimbe camerele şi să stăm separat. Acest lucru l-am cerut lui Matei George şi Adrian Munteanu, însă s-a tot tergiversat mutarea noastră, pentru a sta separat”, adaugă ea.

Potrivit declarațiilor tinerei, o ceartă mai aprinsă a fost motivul pentru care a dus la crima odioasă.

„În seară zilei de 05.08.2023, am mai avut nişte discuții contradictorii cu Elena legate de plecarea ei acasă, întrucât știam că vrea să plece din hotel. În camera noastră aveam un cuțit de bucătărie pentru a-l folosi la prepararea hranei. Într-un moment de furie, întrucât Elena îmi răspundea evaziv, am început să tremur, am luat cuțitul care era pe un raft şi inițial am ezitat însă după aceea am înjunghiat-o în gât. Menționez că Elena nu dormea, însă stătea întinsă în pat cu ochii închiși și față către perete. Menționez că eu nu am vrut să o omor, însă am avut un moment în care mi-am pierdut firea și am săvârșit această faptă. După ce am înjunghiat-o Elenei îi curgea sânge din gură şi din rana făcută cu cuțitul horcăia, motiv pentru care am încercat să îi pun mână la gură să nu se audă în celelalte camere. A durat aproximativ o jumătate de oră până a decedat timp în care m-a zgâriat pe mâna și pe gât şi chiar și pe spate”, adaugă tânăra acuzată de crimă.

CITEȘTE ȘI: Cât câștigau fata ucisă din Mangalia și prietena ei ucigașă ca și cameriste la Saturn. Exclusiv

Loredana a luat valiza cu trupul neînsuflețit al prietenei sale și s-a urcat într-un taxi

După ce și-a omorât prietena, Loredana a scos hainele dintr-o valiză și a îndesit trupul neînsuflețit al prietenei sale. Ulterior, a chemat un taxi pentru a fugi și pentru a găsi un loc unde să ascundă cadavrul.

„Camera în care locuiam are numărul 111. Menționez că în cameră s-a murdărit de sânge aşternutul de pe patul ei, mocheta și salteaua. După ce a decedat am luat valiza Elenei, am scos hainele ei întrucât avea bagajul deja făcut și cu greu am introdus-o în valiză. Am luat valiza şi am ieşit din hotel pe la ieşirea din spate şi am folosit liftul ca să cobor. Am stat câteva minute în afara hotelului să îmi revin şi am decis să chem un taxi, dar nu eram decisă unde să merg. Am găsit un taxi de Google pe internet şi taximetristul m-a întrebat în mod repetat ce am în valiza, timp în care a venit şi un coleg de muncă pe nume Vali, căruia i-am zis că plec acasă. Acesta m-a ajutat să pun valiza în portbagajul taxiului, după care Vali a plecat. M-am urcat în taximetru în dreapta față și i-am spus taximetristului că vreau să merg la bancomat şi că ulterior mă voi decide unde merg. Eu nu eram murdară pe haine deoarece mă schimbasem în cameră”, a povestit Loredana, conform sursei citate.

Șoferul de taxi a observat semnele pe care tânăra pe avea pe corp, după ce Alina a încercat să se apere și să o lovească pe cea care a băgat-o în mormânt.

„Taximetristul a observat că am vânătâi pe faţă şi pe gât însă eu i-am zis că m-am lovit la muncă. Am plecat spre bancomat și taximetristul m-a dus la un bancomat BRD din câte îmi amintesc şi cred că am scos 2.000 lei şi am revenit în taximetru cerându-i taximetristului să mă ducă în Vaslui. Acesta a refuzat şi a întrebat un alt coleg dacă doreşte să mă ducă și acesta a răspuns afirmativ solicitându-mi pentru acest serviciu 1.500 lei. Până să ne întâlnim cu taximetristul care trebuia să mă ducă la Vaslui eu m-am răzgândit şi i-am solicitat taximetristului să mă ducă de unde m-a luat”.

Tânăra i-a plătit de 10 ori mai mult pentru cursă, în speranța că nu o va mai întreba șoferul ce ascunde în acea valiză.

„Pe drum m-am gândit că ar fi mai bine să mă lase în parcul din apropiere, pe unde treceam şi a fost de acord. Probabil pentru că păream derutată taximetristul m-a întrebat dacă are cine să mă ia, însă la insistențele mele acesta m-a lăsat în acel parc. După ce a oprit taximetrul, taximetristul m-a ajutat să dau jos valiza din portbagaj și m-a tot întrebat ce am în valiza deoarece era foarte grea. I-am răspuns că am haine şi rechizite pentru școală. Taximetristul m-a crezut şi a plecat. Pentru cursă i-am dat taximetristului 200 lei deși valoarea cursei era de 20 lei.”

Loredana a fost luată de la serviciu și dusă la sediul poliției pentru a da declarații, în ziua următoare

La audieri, Loredana a mărturisit că și-a mărturisit fapta pentru că văzuse „în filme faptul că dacă recunoşti fapta săvârşită primești o pedeapsă redusă”.

„În timp ce mă aflăm la serviciu, în jurul orei 15.00 a venit un echipaj de Poliție care m-a preluat şi condus la sediul Pol. Mun. Mangalia, unde am fost întrebată de unde provin leziunile pe are pe am. Inițial am spus că am căzut însă ulterior am recunoscut fapta deoarece am văzut în filme faptul că dacă recunoşti fapta săvârşită primești o pedeapsă redusă”.

Tânăra susține că își regretă fapta și mărturisește că nu și-ar fi dorit să-și omoare prietena.

„Regret săvârşirea faptei şi menționez că nu am fost conștientă de ceea ce am făcut. Chiar am fost cele mai bune prietene de-a lungul anilor”.

VEZI ȘI: O nouă răsturnare de situație în cazul crimei din Mangalia! Loredana nu și-a ucis singură prietena? „A mai fost cineva în spate”

Urmărește Cancan.ro pe Google News
Parteneri
Nu este o eroare! Cu cât se vinde un singur mic la Cocoșatu’, acum, de 1 MAI
Nu este o eroare! Cu cât se vinde un singur mic la Cocoșatu’, acum, de...
FOTO. Antonia, ce apariție! Nimeni nu se gândea că o va vedea așa
Imaginea zilei: ANDREEA ESCA în costum de BAIE! N-a mai fost văzută niciodată AȘA
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Eroul român care a lansat celebra deviză „Pe aici nu se trece!”. Povestea generalului considerat cel mai important comandant al Armatei Române în Primului Război Mondial
Strigăte și urlete de jale la priveghiul lui Lucas, nepotul lui Tzancă Uraganu care a fost răpus de cancer
Un fost ministru a fost filmat omorându-și în bătaie soția, într-un restaurant. Imaginile au stârnit o revoltă uriașă
Trupul unei tinere a fost turnat în beton în urmă cu peste 50 de ani. Abia acum polițiștii au aflat cine este și povestea ei ciudată
Trupul unei tinere a fost turnat în beton în urmă cu peste 50 de ani....
La câți KM se schimbă ambreiajul mașinii? Primele semne al ambreiajului uzat
Dana Roba, în lacrimi după ce familia lui Daniel Balaciu a amenințat-o că îi ia fetițele! Ce părere are Doctorul Psiholog Ion Duvac despre această situație
Adevărul despre starea gravă a lui Florin Piersic! Breaking news!
Florin Piersic, ajuns de urgență pe masa de operație! Care este starea de sănătate a actorului?  „Nu se va anula nimic.”
Verdict neașteptat în cazul bărbatului suspectat de uciderea gravidei din Orhei.  Ce urmează să se întâmple cu el
Verdict neașteptat în cazul bărbatului suspectat de uciderea gravidei din Orhei. Ce urmează să se...
Un tânăr din Suceava a omorât un om cu maşina, apoi a fugit. Poliţia l-a găsit acasă, dar el n-a vrut să iasă la poartă. Cum a fost convins să se predea
Un tânăr din Suceava a omorât un om cu maşina, apoi a fugit. Poliţia l-a...
BANCUL ZILEI. Doctorul către Bulă: - Am o singură nelămurire… Dacă te-ai duce seara acasă, nevasta te-ar întâmpina cu…
Kaufland: mașină de înșurubat și ciocan rotopercutor, disponibile din 1 mai
RISC MAJOR în spațiul cosmic! Un cercetător avertizează că „suntem LA LIMITĂ”
Lidia Buble a făcut anunțul: „Mă veți vedea în rochia de mireasă. Sunt gata de măritat, dacă trebuie și insistă cine trebuie...”
Câți mici a comandat un singur român la o terasă de 1 Mai. Numărul l-a uimit până și pe grătargiu
Câți mici a comandat un singur român la o terasă de 1 Mai. Numărul l-a...
Singurele zodii care vor avea noroc pe toate planurile în următoarele două luni. Primesc șansa unică să-și schimbe viața complet
Lege pentru cei care au telefoane mobile. Persoanele care ar putea avea interzis să aibă un telefon
Lumea afacerilor din România, zguduită de decesul unui dintre cei mai cunoscuţi afacerişti. A fost răpus de o boală incurabilă
Jocul oficial al Campionatului Mondial de Formula 1 va fi lansat mai devreme
Rusia îşi intensifică producţia de armament, după ce Statele Unite au anunţat un nou ajutor pentru Ucraina
Tragedie înainte de Paște! A murit marele ACTOR: Îl vom iubi mereu
Pensiile care ar putea fi dublate. Românii vizați
Averea lui Ionuţ Negoiţă a explodat! Ce loc ocupă acum omul de afaceri în topul celor mai bogaţi români!
Cum arăta Gabriela Lucuțar, Regina Întunericului de la Chefi la cuțite, înainte de intervențiile estetice. Poze cu ea din trecut
"A făcut o mare greșeală că a renunțat la profesia de actor". Carmen Tănase, declarații...
Lovitură pentru Anamaria Prodan. Laurențiu Reghecampf l-a chemat pe Dan Alexa la procesul împotriva impresarei
Mircea Badea, reacție dură după ”pensionarea” din învățământ a lui Klaus Iohannis: ”Cum? 20 de ani n-a trecut pe acolo!”
Orașul din România unde nu e bine să trăiești astăzi. Locuitorii nu știu cât e de periculos