Visele Prințului Harry și ale consoartei sale, Meghan Markle, de a rămâne relevanți pe micul ecran au fost spulberate de producătorii Netflix.
Contractul în valoare de 100 de milioane de dolari semnat de cuplul regal cu Netflix nu va fi reînnoit. Motivele care au dus la încheierea colaborării cu gigantul american de streaming sunt legate de audiențe.
Potrivit publicației britanice The Sun, emisiunea „With Love, Meghan” s-a clasat doar pe locul 383, cu 5,3 milioane de vizualizări. Următorul material produs de Prințul Harry și Meghan, „Polo”, a fost urmărit de 500.000 de telespectatori. Nici documentarul „Harry & Meghan” nu a suscitat prea mult interesul publicului, deși rămâne cel mai vizionat documentar de debut de pe Netflix până în prezent.
Problema nu este legată numai de audiență, ci și de acțiunea poveștii, astfel că producătorii au considerat că cei doi nu mai au nimic nou de spus.
Cu toate că Netflix va retrage de pe platformă toate materialele în care apar Harry și Meghan în septembrie, între cele două părți nu există animozități.
„Pentru familia Prințului Harry, este o lovitură financiară serioasă. Însă cei doi au fost rezonabili și nu au făcut scandal în privința încheierii colaborării. Contractul încheiat și-a urmat cursul iar acum se apropie de final”, susțin surse apropiate cuplului regal britanic.
Încheierea în termeni amiabili lasă ușa deschisă unor colaborări viitoare. În acest sens, Ducele și Ducesa de Sussex sunt optimiști și sunt mândri de ce au realizat până în prezent.
„Prin munca noastră am demonstrat că putem oferi conținut atât care informează, dar oferă și speranță. Rămânem dedicați cauzelor umanitare și dorim să aducem lumină în sufletele oamenilor cu fiecare proiect pe care-l realizăm”, transmit într-o declarație comună, Harry și Meghan.
Citește și: Prințul Harry, umilit de Meghan! Cum a reacționat Regele Charles când a aflat