Acasă » Exclusiv » Coșmar pe aeroportul din Otopeni: a venit ambulanța! Compania aeriană turcă nu a oferit nicio explicație, după aproape 4 ore de așteptare, bagaje pierdute și…

Coșmar pe aeroportul din Otopeni: a venit ambulanța! Compania aeriană turcă nu a oferit nicio explicație, după aproape 4 ore de așteptare, bagaje pierdute și…

De: Claudia Voicu 06/08/2025 | 11:40

Final de vacanță cu peripeții pentru zeci de români care se întorceau din Antalya. Pasagerii au așteptat aproximativ trei ore și jumătate pe Aeroportul Henri Coandă ca să-și recupereze bagajele. În acest timp, unei fetițe de 5 ani i s-a făcut rău și a fost chemată Ambulanța. Obosiți și cu nervii întinși la maximum, oamenii au plecat acasă fără bagaje. Compania aeriană din Turcia care a efectuat cursa nu le-a dat nicio explicație.  CANCAN.RO are toate detaliile.

Surpriză neplăcută pentru zeci de pasageri ai unei curse efectuate de compania aeriană turcă Mavi Gok Airlines. Oamenii, dintre care multe familii cu copii, s-au întors, sâmbătă seară, din Antalya. După aterizarea pe Aeroportul Henri Coandă, au avut parte de o surpriză de proporții. Doar unii dintre ei au reușit să-și recupereze bagajele. Ceilalți le-au așteptat în zadar aproximativ trei ore și jumătate, timp în care nimeni nu le-a dat nicio explicație.

Problemele au început încă de pe aeroportul din Antalya, zborul charter spre București având o întârziere de aproximativ 4 ore și jumătate.

”Am ajuns în România la 20.40 și am așteptat să ne primim bagajele. S-a dat drumul la bandă, au venit cam jumătate din bagaje, apoi banda s-a oprit. Au mai dat drumul la bandă de două ori, dar cu banda goală. O pasageră avea GPS în troller și îi arăta că bagajul era pe pistă. Nu știu dacă era în avion sau fusese descărcat. Am arătat personalului ce indică GPS-ul, dar nu s-a deranjat nimeni să se ducă să verifice”, a spus, pentru CANCAN.RO, Florina Mihalcea, una dintre pasagere.

Au chemat Ambulanța la aeroport

În timp ce Florin Mihalcea și soțul său căutau soluții ca să-și recupereze bagajele, fetiței lor i s-a făcut rău. Copila de 5 ani era răcită și avea febră mare, iar așteptarea îndelungată prin aeroporturi i-a agravat starea. Din păcate, medicamentele pe care mama ei i le dădea pentru răceală se aflau în bagajele de cală. Cum micuța se simțea din ce în ce mai rău, părinții săi i-au rugat pe angajații aeroportului să cheme o Ambulanță.

Fetița soților Mihalcea a avut nevoie de îngrijiri medicale pe aeroport foto: arhivă personală

Cu fetița bolnavă și după mai mult de trei ore de așteptare pe aeroport fără niciun rezultat, soții Mihalcea s-au lăsat păgubași. Au plecat acasă fără bagaje, în speranța că situația lor va fi rezolvată a doua zi. Duminică au primit un telefon de la reprezentanții firmei de handling care se ocupă de bagaje, dar lucrurile nu au fost clarificate. Au aflat doar unde le-au ajuns bagajele, nu și când le vor recupera.

”Noi am sunat primii, dar nu au putut să ne ofere nicio informație. Abia la insistențele noastre au revenit cu telefon. Ne-au zis că 40 de bagaje sunt în Egipt și că speră că vor ajunge în România abia sâmbătă. Probabil că bagajele nu au fost descărcate din aeronava care a plecat în cursă către Egipt. Ei vor să dea vina pe cei din Antalya, dar ghinionul lor este că acea persoană avea GPS în bagaj. Nu au personal suficient. Doar doi oameni descărcau bagaje, iar avioanele soseau unul după altul. Am încercat să iau legătura cu cei de la agenția de turism, dar nu au răspuns. Fetița mea plânge acum după jucăriile care se aflau în bagaj”, a mai spus femeia.

Familia Mihalcea a avut parte de un final de vacanță neplăcut, după ce a rămas fără bagaje foto: arhivă personală

Compania aeriană nu are număr de contact în România

În cazul unor probleme, pasagerii români nu au soluții la îndemână pentru rezolvarea lor. Dacă vor informații telefonice, nu le rămâne decât să sune la call center sau la biroul din Turcia al companiei. În România, nu există niciun număr de contact.

CANCAN.RO a încercat să contacteze compania de handling Menzies Aviation Bucharest, care a gestionat descărcarea bagajelor. Teoretic, există două numere de telefon la care se pot face sesizări. Aceste numere sunt menționate pe formularul de reclamații pe care pasagerii l-au primit în aeroport. La numărul de telefon fix care apare în document nu a răspuns nimeni. Numărul de telefon mobil este incomplet, lipsind o cifră.

CITEȘTE ȘI: Eroare colosală pe un aeroport din România! 300 de bagaje au fost încărcate în aeronave greșite

Cine deţine informaţii despre acest subiect este rugat să ne scrie la [email protected], să ne sune la 0741 CANCAN (226.226) sau să ne scrie direct pe WhatsApp.

Urmărește Cancan.ro pe Google News
×